1
Všeobecné obchodné podmienky samoobslužného fitness centra
BALANCE GYM.
Článok 1.
Všeobecné ustanovenia
1/ Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri poskytovaní
služieb spojených s cvičením a posilňovaním vo fitness, ako i pri predaji nápojov a výživových doplnkov formou automatu, to
všetko pre klientov - cvičiace osoby v samoobslužnom fitness centre BALANCE GYM nachádzajúcom sa v priestoroch krytej
plavárne mesta Žiar nad Hronom na ulici M. Chrásteka 508, 965 01 Žiar nad Hronom, ktoré prevádzkuje obchodná spoločnosť
BODY SERVICE, s.r.o., so sídlom Stará Vajnorská 21, 831 04 Bratislava- Mestská časť Nové Mesto, IČO: 55 30 26 96,
registrovaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd.: Sro, vl.č. 168305/B (ďalej len "prevádzkovateľ")
Kontaktné údaje poskytovateľa:
webové sídlo/webová stránka: www.balancegymzh.sk
e-mail: manazer@balancegymzh.sk
telefón:+421 948 129 940
poštová adresa: BODY SERVICE, s.r.o., so sídlom Stará Vajnorská 21, 831 04 Bratislava – mestská časť Nové Mesto
prevádzka fitness: M Chrásteka 508, 965 01 Žiar nad Hronom
Bankové spojenie: SK06 1100 0000 0029 4914 7462
2/ Klient berie na vedomie, výslovne potvrdzuje a súhlasí, že okamihom úspešnej registrácie klienta na webovej stránke
prevádzkovateľa, sa budú všetky podmienky a ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok, prevádzkového
poriadku, podmienok ochrany osobných údajov a zásad používania cookies, ako aj ostatných príloh, vzťahovať na všetky
zmluvy o poskytovaní služieb samoobslužného fitness centra BALANCE GYM, pro futuro uzavreté na webovej stránke
prevádzkovanej prevádzkovateľom, na základe ktorej prevádzkovateľovi vznikne záväzok umožniť registrovaným klientom
vstup a využívanie služieb fitness centra BALANCE GYM, a klientovi zároveň vznikne povinnovopred uhradiť cenu za
požadovaný počet vstupov, alebo vstup počas zvoleného preplateného obdobia do fitness centra BALANCE GYM za
podmienok uvedených vo všeobecných obchodných podmienkach, prevádzkového poriadku, podmienok ochrany osobných
údajov a zásad používania cookies, a ostatných prílohách (ďalej len "zmluva"), ako aj na prípadné ďalšie vzťahy medzi
prevádzkovateľom a klientom, vzniknuté najmä pri a po uzavretí zmluvy, vrátane reklamácií. Prevádzkový poriadok
samoobslužného fitness centra BALANCE GYM je schválený príslušným Regionálnym úradom verejného zdravotníctva a je
zverejnený spolu s VOP a ostatnými podmienkami fitness centra BALANCE GYM zverejnený na webovom sídle
prevádzkovateľa.
3/ Všeobecné obchodné podmienky, prevádzkový poriadok, podmienky ochrany osobných údajov a zásady používania
cookies, a ostatné prílohy obligatórnou a neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy. V prípade, že prevádzkovateľ a klient
uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylne od všeobecných obchodných podmienok, prevádzkového
poriadku, podmienok ochrany osobných údajov a zásad používania cookies, a ostatných príloh, budú ustanovenia písomnej
zmluvy uprednostnené pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok, prevádzkového poriadku, podmienok
ochrany osobných údajov a zásad používania cookies, a ostatnými prílohami.
4/ Na účely týchto VOP sa vymedzujú nasledovné pojmy:
a/ Prevádzkovateľom je obchodná spoločnosť BODY SERVICE, s.r.o. špecifikovaná v odseku 1/ tohto článku VOP.
b/ Klient je fyzická osoba, staršia ako 16 rokov, ktorá úspešne vykonala registráciu členstva vo fitness centre BALANCE GYM
a zároveň uhradila predplatné za služby, čím nadobudla oprávnenie k využívaniu služieb fitness centra BALANCE GYM
prevádzkového prevádzkovateľom.
c/ Fitness centrum BALANCE GYM je samoobslužné fitness centrum, ktoré je prevádzkované prevádzkovateľom na adrese
M. Chrásteka 508, 965 01 Žiar nad Hronom.
d/ Priestory znamená priestory fitness centra BALANCE GYM, v ktorých poskytované prevádzkovateľom služby fitness
centra, na adrese M. Chrásteka 508, 965 01 Žiar nad Hronom. Priestory sa nachádzajú v budove krytej plavárne mesta Žiar nad
Hronom, na prízemí so samostatným vchodom, pričom vchod do priestorov je riadne označený.
e/ Bezpečnostné a iné predpisy právne predpisy, nariadenia, normy a iné pravidlá na ochranu života a zdravia platné a účinné
v dobe využívania služieb fitness centra BALANCE GYM klientom, ktorými sa je klient povinný riadiť, a ktoré sa priamo,
alebo len sprostredkovane, týkajú bezpečnosti a ochrany života a zdravia pri využívaní služieb vo fitness centre BALANCE
GYM. Klient vstupom do priestorov potvrdzuje, že sa oboznámil so všetkými bezpečnostnými a inými predpismi zverejnenými
v prevádzke fitness centra BALANCE GYM pri vybraných službách prevádzkovateľa, ako i na webovom sídle
prevádzkovateľa a že s nimi súhlasí a zaväzuje sa ich dodržiavať v celom rozsahu.
2
f/ Cena služby (služieb) je dojednaná v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov ako cena
zmluvná a tvorí ju súčet cien v zmysle aktuálneho cenníka za všetky jednotlivé úkony poskytovaných v rámci služby, resp. za
cenu jednotlivej služby. Cena služby je uvedená v aktuálne platnom cenníku poskytovania služieb vrátane príslušnej sadzby z
pridanej hodnoty podľa zákonných ustanovení platných v čase poskytnutia Služby.
g/ Cena tovaru je dojednaná v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov ako cena zmluvná.
Cena tovaru je uvedená pri každom tovare ponúkanom v predajnom automate (nachádzajúcom sa v priestoroch fitness centra
BALANCE GYM) vrátane príslušnej sadzby z pridanej hodnoty podľa zákonných ustanovení platných v čase kúpy tovaru.
h/ Cenník je zoznam poskytovaných služieb (prípadne tovaru) prevádzkovateľa, vrátane cien za jednotlivé poskytované služby,
predávaný tovary, príplatky, prevádzkovateľom vo fitness centre BALANCE GYM, pričom môže uvádzať aj trvanie služby a
ďalšie podmienky jej využitia vybraných služieb, možnosti zakúpenia, storno podmienok a ďalšie podmienky jednotlivých
služieb. Cenník je k nahliadnutiu online na webovom sídle prevádzkovateľa ako aj na viditeľnom mieste v priestoroch fitness
centra BALANCE GYM. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostrannej zmeny informácií uvedených v cenníku.
i/ Tovar predstavujú nápoje a výživové doplnky, ktoré si klient je oprávnený podľa vlastného uváženia zakúpiť priamo
v priestoroch fitness centra BALANCE GYM prostredníctvom samoobslužného automatu (samoobslužných automatov)
s možnosťou platby za tovar jedine platobnou kartou alebo prostredníctvom aplikácie BALANCE GYM spôsobom uvedeným
v návode na obsluhu automatu. Klient berie na vedomie, že samoobslužný automat (samoobslužné automaty), neumožňujú
vykonanie platba za tovar v hotovosti mincami, alebo bankovkami.
j/ Registračný systém prevádzkovateľa alebo tiež RSP predstavuje elektronický systém údajov, informácií a technologických
zariadení prevádzkovateľa, na základe ktorého sa klienti môžu zaregistrovať ako členovia fitness centra BALANCE GYM,
objednať či rezervovať si služby fitness centra BALANCE GYM, objednané služby uhrádzať bezhotovostnými platbami, získať
jedinečne pre klienta vygenerovaný prístupový QR kódy na vstup/vstupy do priestorov fitness centra BALANCE GYM.
Prostredníctvom RSP prevádzkovateľ má možnosť riadiť, kontrolovať a evidovať vstupy do fitness centra BALANCE GYM,
ako aj využívanie služieb zo strany klientov.
k/ Prevádzková doba sú otváracie hodiny fitness centra BALANCE GYM, počas ktorých klienti môžu využívať služby fitness
centra BALANCE GYM, ktorými sú pondelok až nedeľa od 05.00 hod do 23.00 hod.
l/ Služby sú prevádzkovateľom poskytované služby v priestoroch fitness centra BALANCE GYM v súlade s článkom 5 týchto
VOP, ktorými sú gym zóna, kardio zóna a fit zóna a automat na predaj nápojov a výživových doplnkov pre klientov cvičiacich
v priestoroch fitness centra BALANCE GYM.
m/ Konto klienta je konto vytvoreklientom jedným zo spôsobov poskytnutých prevádzkovateľom, a to prostredníctvom web
stránky prevádzkovateľa pomocou štandardne využívaných internetových prehliadačov, alebo iným spôsobom, ak je to
prevádzkovateľom technicky umožnené (napríklad prostredníctvom mobilnej aplikácie prevádzkovateľa, prípadne registrácia
členstva v kaviarni Relax Cafe, prevádzkovateľa nachádzajúcej sa priamo vedľa fitness centra BALANCE GYM)), a to vždy
s overeným e-mailom. Ak nie je uvedené inak, existencia konta klienta je podmienkou využívania služieb prevádzkovateľa.
Konto klienta je klientovi prístupné prostredníctvom web stránky po zadaní registrovanej emailovej adresy a zadaní zvoleného
hesla, (prípadne prostredníctvom mobilnej aplikácie prevádzkovateľa).
n/ Kredit predstavuje predplatné na klientom zvolené časové obdobie, alebo predplatné v zvolenej výške, ktoré bude každým
vstupom znižované v zmysle cenníka, za služby poskytované prevádzkovateľom v súlade s cenníkom zverejneným
prevádzkovateľom na webovom sídle, ktoré klient po úspešnej registrácii v RSP vopred uhradí bezhotovostným prevodom na
účet prevádzkovateľa, za využitia platobnej brány na webovom sídle prevádzkovateľa, alebo iným spôsobom definovaným
v týchto VOP pokiaľ technické možnosti prevádzkovateľa budú toto umožňovať. Na základe vopred uhradeného kreditu
predplatného, je klient oprávnený počas doby platnosti kreditu predplatného na vstup do priestorov fitness centra BALANCE
GYM a využívanie služieb poskytovaných prevádzkovateľom vo fitness centre BALANCE GYM.
o/ Webovým sídlom sa rozumie webová stránka poskytovateľa www.balancegymzh.sk.
p/ Zákon o predaji na diaľku je zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na
základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Článok 2.
Uzavretie zmluvy
1/ Zmluva sa uzatvára na základe ponuky prevádzkovateľa uverejnenej na jeho webovom sídle, následnej registrácie zo strany
klienta a jej akceptácie zo strany prevádzkovateľa. Klient si môže objednať u prevádzkovateľa poskytnutie vybraných
a požadovaných služieb a poskytovateľ môže poskytnutie služieb potvrdiť prostredníctvom web stránky (prípadne
3
prostredníctvom registrácie a úhrady kreditu, alebo predplatného v kaviarni Relax Cafe prevádzkovanej prevádzkovateľom
priamo vedľa fitness centra BALANCE GYM)
2/ Prevádzkovateľ je oprávnený pro futuro zaviesť a akceptovať aj inú formy uzavretia zmluvy, vytvorenia konta klienta,
úhrady predplatného, alebo kreditu (napríklad formou aplikácie v mobilných zariadeniach, a iné.)
Článok 3.
Registrácia klienta.
1/ Podmienkou registrácie, a vytvorenia konta klienta je povinnosť klienta pri vybranej forme registrácie prostredníctvom RSP
vyplniť všetky požadované údaje pravdivo, spolu s uvedením mailovej adresy klienta, pričom rozsah požadovaných údajov je
uvedený v podmienkach ochrany osobných údajov a zásad používania cookies zverejnenými spolu s VOP a prevádzkovým
poriadkom na webovom sídle prevádzkovateľa www.balancegymzh.sk. Registrácia klienta a vytvorenie konta klienta je
bezplatná. Podmienkou registrácie a vytvorenia konta klienta je odsúhlasenie VOP, prevádzkového poriadku, podmienok
ochrany osobných údajov a zásad používania cookies, prípadne ostatných príloh. V prípade, že klient odmietne splniť všetky
podmienky ktoré sa vyžadujú pre registráciu a vytvorenie konta klienta, nebude mu umožnený vstup do prevádzky a/alebo
nebude mu umožnené využitie služieb fitness centra BALANCE GYM.
2/ Po vyplnení povinných údajov, odsúhlasení VOP, prevádzkového poriadku, podmienok ochrany osobných údajov a zásad
používania cookies, prípadne ostatných príloh a potvrdení kolónky „Registrovať“ klientom, mu následne RSP automaticky
vygeneruje a pošle email s potvrdením registrácie, resp. vytvorenia konta klienta a vygeneruje mu QR kód, čím je proces
registrácie klienta ukončený, a konto klienta vytvorené. Na svojom konte klienta každý klient prístup k informáciám
o svojom predplatnom služieb výške kreditu, dobe platnosti kreditu, ktorý je časovo limitovaný podľa VOP a cenníka služieb,
vrátane prehľadu o jeho využití.
3/ QR kód pridelený klientovi po úspešnej registrácii, resp. vytvorení konta klienta ho identifikuje ako konkrétneho
registrovaného klienta fitness centra BALANCE GYM pri vstupe a výstupe z priestorov fitness centra BALANCE GYM, pri
uzamykaní a odomykaní skriniek v šatniach fitness centra BALANCE GYM, ako aj pri objednávaní a platení za služby
poskytované prevádzkovateľom fitness centra BALANCE GYM. QR kód, alebo karta s QR kódom, je vygenerovaná RSP
jedinečne pre príslušného klienta a je neprenosná na akúkoľvek inú fyzickú osobu.
4/ Registrácia prostredníctvom RSP je možná iba pre klientov fyzické osoby od 16 rokov veku ich života a to vzhľadom na
platnú legislatívu týkajúcu sa ochrany osobných údajov v spojení s ustanovením § 9 Občianskeho zákonníka, v zmysle ktorého
majú maloletí spôsobilosť len na také právne úkony, ktoré svojou povahou primerané ich rozumovej a vôľovej vyspelosti
zodpovedajúcej ich veku. Za klienta mladšieho ako 16 rokov, vytvára registráciu a konto klienta v RSP jeho zákonný zástupca.
Prevádzkovateľ si môže vymieniť, aby úspešnému dokončeniu registrácie, vytvoreniu konta klienta a prideleniu QR kódu
predchádzala osobná prítomnosť a súhlas zákonného zástupcu v prevádzke fitness centra BALANCE GYM.
5/ Prevádzkovateľ je oprávnený po registrácií a vytvorení konta klienta kedykoľvek verifikovať dáta klienta v rozsahu, ktorý
uzná sám za vhodný. V prípade zistenia akýchkoľvek nezrovnalostí alebo chybne vyplnených údajov klientom v registrácií,
ktoré prevádzkovateľ zistil počas verifikácie (alebo z akéhokoľvek iného dôvodu kedykoľvek zistí), prevádzkovateľ bvyzve
klienta na opravu registrácie, alebo podľa vlastného uváženia registráciu a konto klienta úplne zruší a vymaže. Uvedené platí
aj v prípade, ak klient uviedol pri registrácii prostredníctvom RSP neúplné, klamlivé alebo skresľujúce údaje týkajúce sa
registrácie a konta klienta.
6/ Zrušenie registrácie a zrušenie konta klienta je možné na základe písomnej žiadosti klienta doručenej poštou na adresu
prevádzkovateľa alebo emailom na adresu manazer@balancegymzh.sk alebo písomným odstúpením klienta za podmienok
Občianskeho zákonníka a zákona o predaji na diaľku. Pri doručenej žiadosti je pevádzkovateľ oprávnený kontaktovať klienta
telefonicky a overiť jeho totožnosť a následne žiadosť klienta o zrušenie registrácie a konta klienta schváliť. Schválením
žiadosti klienta o zrušenie registrácie a konta klienta prevádzkovateľom sa zmluva uzavretá medzi klientom a
prevádzkovateľom považuje za skončenú dohodou zmluvných strán, v dôsledku čoho konto klienta bude zrušené.
Prevádzkovateľ klientovi do 10 pracovných dní od zrušenia konta vráti alikvotnú časť nevyčerpaného platného kreditu (t.j.
kredit, pre ktorý neuplynula doba platnosti), pričom prevádzkovateľ je oprávnený si alikvotnú časť kreditu znížiť o
manipulačný poplatok vo výške 15 Eur, predstavujúci dohodnutú výšku nákladov prevádzkovateľa spojenú s administratívou
v súvislosti so zrušením konta klienta a prevodom finančných prostriedkov na účet klienta. Alikvotná časť kreditu bude vrátená
výlučne bezhotovostným prevodom na účet klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o zrušenie registrácie, alebo
v odstúpení od zmluvy. Zmluva uzavretá medzi klientom a prevádzkovateľom sa tiež automaticky skončí a konto klienta bude
zrušené v prípade, ak ani do 24 mesiacov od skočenia platnosti posledného uhradeného kreditu si klient nezaplatí žiadne ďalšie
predplatné na kredit ani nevyužije žiadne služby, ani počas uplynutia tejto lehoty nedoručí prevádzkovateľovi odôvodnenú
písomnú žiadosť o predženie platnosti konta klienta.
4
Článok 4.
Platby za služby a platobné podmienky.
1/ Klient primárne platí cenu za služby na základe uzatvorenej zmluvy uzatvorenej na diaľku/mimo prevádzkových priestorov
cez Web stránku (príp. aj prostredníctvom mobilnej aplikácie prevádzkovateľa ak to bude prevádzkovateľom technicky
umožnené) a to výlučne prostredníctvom platobnej brány alebo platobnej karty, a to v súlade s VOP, cenníkom
prevádzkovateľa a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.
2/ V prípade, ak nie je možné využiť jeden zo spôsobov realizácie platby v zmysle predchádzajúceho odseku, je klient povinný
využiť iný zo spôsobov platby, ktorý je a bude aktuálne dostupný. Poplatky spojené s prevodom finančných prostriedkov znáša
klient, pričom prípadné poplatky nebudú účtované prevádzkovateľom, ale subjektom, ktorý prevod finančných prostriedkov
zabezpečuje. Klient berie na vedomie, že hotovostné platby za služby nebude možné realizovať, nakoľko všetky platby musia
byť obligatórne realizované v mene Eur a bezhotovostným prevodom na bankový účet prevádzkovateľa.
3/ Klient je povinný dodržiavať podmienky služby. V prípade prekročenia stanoveného času platnosti / alebo počtu vstupov
jednotlivej vybranej služby, je Klient povinný uhradiť dobitie kreditu, alebo si zakúpiť si zakúpiť novú službu v zmysle cenníka.
4/ Všetky poplatky ktoré je klient povinný uhradiť prevádzkovateľovi a ktoré súvisia s podmienkami využívania služieb
klientom v priestoroch fitness centra BALANCE GYM prevádzkovateľa uvedené v týchto VOP a v cenníku. Prevádzkovateľ
si vyhradzuje právo na zmenu cien a cenníka aj bez predchádzajúceho upozornenia. Zmeny cien a cenníka nie je možné
aplikovať na už objednané a uhradené služby.
5/ Prevádzkovateľ v súlade s aktuálnym cenníkom uvedeným na jeho webovom sídle ponúka klientom nasledovné druhy
platených vstupov, kredit, permanentky:
a/ Jednorazový vstup na individuálne cvičenie klienta v gym zóne, alebo v kardio zóne. Jednorazový vstup na skupinové
cvičenia vo fit zóne. Cena jednorazového vstupu je uvedená v cenníku a klient je povinný vykonať jej úhradu pred vstupom
prostredníctvom platobnej brány cez RSP na webovej stránke prevádzkovateľa. Vstup do fitness centra BALANCE GYM
cez elektronický systém vstupu a odchodu do/z priestorov, uzamykanie a odomykanie skriniek v šatniach je podmienený
vygenerovaním platného QR kódu, alebo karty s QR kódom a PIN dom (pre uzamykanie skriniek) klienta. Riadne uhradený
jednorazový vstup oprávňuje klienta, aby využil zaplatenú službu vo fitness centre BALANCE GYM na individuálne, resp.
skupinové cvičenie.
b/ Predplatné na služby - dobíjací kredit na počet vstupov zodpovedajúci výške predplateného kreditu. Klient je oprávnený po
prihlásení sa do konta klienta uhradiť prostredníctvom platobnej brány cez RSP na webovej stránke prevádzkovateľa ním
zvolenú finančnú čiastku podľa cenníka, čím získa časovo obmedzené predplatné na služby prevádzkovateľa. Klientom
uhradený kredit je prostredníctvom RSP evidovaný ku jeho kontu klienta, pričom klient ho využíva na platenie za jednotlivé
vstupy a služby fitness centra BALANCE GYM a to tak, že RSP automaticky odráta platbu za službu v zmysle cenníka pri
opustení priestorov fitness centra BALANCE GYM. Dobíjací kredit je použiteľný aj na platenie v automatoch na nápoje
a doplnky výživy umiestnené v priestoroch. Klient si môže aktuálnu výšku svojho dobíjacieho kreditu zistiť a sledovať na
webovom sídle prevádzkovateľa po prihlásení sa do svojho konta klienta. Klient berie na vedomie, že predplatné na služby –
dobíjací kredit má platnosť 12 kalendárnych mesiacov odo dňa jeho uhradenia a pripísania na konto klienta, počas tejto doby
môže klient využívať dobíjací kredit na úhradu ceny služieb. Doba platnosti dobíjacieho kreditu sa automaticky predlžuje
o ďalších 12 kalendárnych mesiacov v okamihu, keď klient uhradí ďalšiu platbu v zmysle cenníka. V prípade, ak klient
uhradené predplatné nevyužije počas jeho platnosti, t. j. počas 12 kalendárnych mesiacov od jeho zaplatenia, platnosť
predplatného na služby skončí, pričom klient nemôže využiť kredit po uplynutí času jeho platnosti, resp. ktorého platnosť
skončila uplynutím doby jeho platnosti. Nevyčerpaný kredit po skončení jeho platnosti prevádzkovateľ klientovi nevracia,
pričom uplynutím doby platnosti kreditu zaninárok klienta na vrátenie nevyčerpaného kreditu. Prevádzkovateľ môže (pokiaľ
to programové vybavenie a možnosti jeho RSP umožňujú) klienta upozorniť pred skončením platnosti kreditu na blížiaci sa
čas jeho expirácie. V prípadoch hodných osobitného zreteľa (napríklad dlhodobá PN klienta, rekonvalescencia klienta po
úraze), na základe písomnej žiadosti klienta (postačí aj formou zaslania emailovej správy) doručenej prevádzkovateľovi pred
skončením doby platnosti kreditu, je prevádzkovateľ oprávnený, nie však povinný platnosť predplatného na služby -
dobíjacieho kreditu klientovi prolongovať na dobu, ktorej džku určí prevádzkovateľ podľa okolností a podmienok žiadosti
klienta.
c/ 10-vstupová permanentka zakúpená klientom prostredníctvom RSP systému, umožňujúca klientovi počas doby jedného
kalendárneho roku 10 (slovom desať) vstupov do fitness centra BALANCE GYM, za účelom individuálneho, alebo
skupinového cvičenia do všetkých zón fitness centra BALANCE GYM. Permanentka je neprenosná a platí výlučne pre
registrovaného klienta s kontom klienta, ktorý si príslušnú permanentku zakúpil. Platnosť permanentky je 12 kalendárnych
mesiacov odo dňa zakúpenia 10-vstupovej permanentky. V prípade, ak klient po zakúpení 10-vstupovej permanentky, to
nevyužije počas celej doby jej platnosti na vstup do fitness centra BALANCE GYM, tak klientovi nevzniká žiadny nárok na
vrátenie ceny permanentky.
d/ mesačná permanentka zakúpená klientom prostredníctvom RSP systému, umožňujúca klientovi počas doby jedného
kalendárneho mesiaca neobmedzený počet vstupov do fitness centra BALANCE GYM, za účelom individuálneho, alebo
skupinového cvičenia do všetkých zón fitness centra BALANCE GYM. Permanentka je neprenosná a platí výlučne pre
5
registrovaného klienta s kontom klienta, ktorý si príslušnú permanentku zakúpil. Platnosť permanentky je odo dňa zakúpenia
do dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca, ktorý sa číselne zhoduje s dňom kúpy mesačnej permanentky (ak taký d
v nasledujúcom mesiaci nie je, tak platí prvý nasledujúci kalendárny deň). V prípade, ak klient po zakúpení mesačnej
permanentky, túto nevyužije počas celej doby jej platnosti na vstup do fitness centra BALANCE GYM, tak klientovi nevzniká
žiadny nárok na vrátenie ceny permanentky.
e/ štvrťročná permanentka zakúpená klientom prostredníctvom RSP systému, umožňujúca klientovi počas doby troch
kalendárnych mesiacov neobmedzený počet vstupov do fitness centra BALANCE GYM, za účelom individuálneho, alebo
skupinového cvičenia do všetkých zón fitness centra BALANCE GYM. Permanentka je neprenosná a platí výlučne pre
registrovaného klienta s kontom klienta, ktorý si príslušnú permanentku zakúpil. Platnosť permanentky je odo dňa zakúpenia
do dňa tretieho nasledujúceho kalendárneho mesiaca, ktorý sa číselne zhoduje s dňom kúpy mesačnej permanentky (ak taký
deň v mesiaci nie je, tak platí prvý nasledujúci kalendárny deň). V prípade, ak klient po zakúpení štvrťročnej permanentky,
túto nevyužije počas celej doby jej platnosti na vstup do fitness centra BALANCE GYM, tak klientovi nevzniká žiadny nárok
na vrátenie ceny permanentky.
f/ polročná permanentka zakúpená klientom prostredníctvom RSP systému, umožňujúca klientovi počas doby šieštich
kalendárnych mesiacov neobmedzený počet vstupov do fitness centra BALANCE GYM, za účelom individuálneho, alebo
skupinového cvičenia do všetkých zón fitness centra BALANCE GYM. Permanentka je neprenosná a platí výlučne pre
registrovaného klienta s kontom klienta, ktorý si príslušnú permanentku zakúpil. Platnosť permanentky je odo dňa zakúpenia
do dňa šiesteho nasledujúceho kalendárneho mesiaca, ktorý sa číselne zhoduje s dňom kúpy mesačnej permanentky (ak taký
deň v mesiaci nie je, tak platí prvý nasledujúci kalendárny deň). V prípade, ak klient po zakúpení polročnej permanentky, túto
nevyužije počas celej doby jej platnosti na vstup do fitness centra BALANCE GYM, tak klientovi nevzniká žiadny nárok na
vrátenie ceny permanentky.
g/ ročná permanentka zakúpená klientom prostredníctvom RSP systému, umožňujúca klientovi počas doby dvanástich
kalendárnych mesiacov neobmedzený počet vstupov do fitness centra BALANCE GYM, za účelom individuálneho, alebo
skupinového cvičenia do všetkých zón fitness centra BALANCE GYM. Permanentka je neprenosná a platí výlučne pre
registrovaného klienta s kontom klienta, ktorý si príslušnú permanentku zakúpil. Platnosť permanentky je odo dňa zakúpenia
do dňa nasledujúceho kalendárneho roku, ktorý sa číselne zhoduje s dňom kúpy mesačnej permanentky (ak taký deň v mesiaci
nie je, tak platí prvý nasledujúci kalendárny deň). V prípade, ak klient po zakúpení ročnej permanentky, túto nevyužije počas
celej doby jej platnosti na vstup do fitness centra BALANCE GYM, tak klientovi nevzniká žiadny nárok na vrátenie ceny
permanentky. V prípadoch hodných osobitného zreteľa (napríklad dlhodobá PN klienta, rekonvalescencia po úraze), na základe
písomnej žiadosti klienta (postačí aj formou zaslania emailovej správy) doručenej prevádzkovateľovi pred skončením doby
ročnej permanentky, je prevádzkovateľ oprávnený, nie však povinný platnosť ročnej permanentky klientovi prolongovať na
dobu, ktorej džku určí prevádzkovateľ podľa okolností a podmienok žiadosti klienta.
6/ Platby za tovar zakúpený priamo v priestoroch fitness centra BALANCE GYM prostredníctvom samoobslužného automatu
(samoobslužných automatov) sa realizujú v zmysle podmienok uvedených v článku I, ods. 4/ písm. i/ týchto VOP.
7/ Klient berie na vedomie a súhlasí, že QR kód, karta s QR kódom, ako aj permanentky sú neprenosné. Pridelený QR kód ku
konkrétnemu kontu klienta slúži výlučne na identifikáciu klienta a je obligatórne spojený s konkrétnym registrovaným
klientom. Využitie QR kódu klienta akoukoľvek treťou fyzickou osobou je výslovne zakázané a klient nie je oprávnený za
žiadnych okolností umožniť použitie svojho QR kódu, alebo karty s QR kódom, či permanentky žiadnej tretej fyzickej osobe.
Prevádzkovateľ je oprávnený odmietnuť vstup do fitness centra BALANCE GYM, ako aj poskytnutie služby osobe, ktorá
použila QR kód klienta, kartu s QR kódom, alebo permanentku, ktoré jej nepatria. V prípade, že QR kód klienta, ktorý má
permanentku podľa ods. 5/ využíva iná osoba ako registrovaný klient s vedomím a súhlasom klienta (uvedené sa nevzťahuje
na prípade klientom nahlásenej straty a zneužitia QR kódu klienta), alebo v prípade ak klient použije svoj QR kód na
nepovolený vstup ďalšej osoby, je prevádzkovateľ oprávnený požadovať od klienta a klient je povinný zaplatiť
prevádzkovateľovi zmluvnú pokutu za neoprávnené využitie QR kódu treťou osobou, a to vo výške 200 EUR za vstup, kedy
QR kód klienta bol použi inou osobou ako registrovaným klientom s kontom klienta. V takomto prípade je prevádzkovateľ
zároveň oprávnený odstúpiť od zmluvy s klientom a zrušiť jeho registráciu a konto klienta, pre podstatné porušenie podmienok
zo strany klienta. Túto zmluvnú pokutu je prevádzkovateľ oprávnený započítať na predplatený kredit klienta a v prípade, že
ten nepostačuje na úhradu, žiadať rozdiel ako dodatočnú úhradu klientom, ktorú je klient povinný uhradiť do 5 dní od obdržania
výzvy prevádzkovateľa. Stratu alebo potencionálne zneužitie QR kódu je klient povinný bezodkladne písomne oznámiť
prevádzkovateľovi, ktorý následne bezodkladne príslušný QR kód klienta zneplatní a vydá klientovi nový QR kód klienta.
Článok 5.
Vstup do prevádzky a poskytnutie služieb.
1/ Podmienkou na umožnenie vstupu do prevádzky fitness centra BALANCE GYM a na poskytnutie služieb
prevádzkovateľom, je úspešná registrácia klienta so zriadením konta klienta, ako aj splnenie všetkých podmienok klientom v
súlade s týmito VOP.
2/ Ak nie je stanovené prevádzkovateľom inak, klient ktorý platne zriadené konto klienta, uhradené predplatné alebo
permanentku, a riadne pridelený QR kód, alebo vystavenú kartu s QR kódom, môže vstúpiť a elektronický systém na
vstupe mu umožní vstúpiť do prevádzky po overení platnosti QR kódu. Bez splnenia uvedených podmienok elektronický
6
systém prevádzkovateľa nevpustí klienta do prevádzky fitness centra BALANCE GYM. Klient použije svoj platný QR kód,
ktorý slúži na otvorenie inak uzamknutých vstupných dverí do priestorov fitness centra BALANCE GYM. Klient berie na
vedomie, že nie je oprávnený vstúpiť do priestorov v čase neplánovaného obmedzenia prevádzky podľa VOP z dôvodu vydania
predpisov, nariadení a opatrení vlády alebo orgánov verejnej správy zakazujúcich, alebo obmedzujúcich poskytovanie služieb.
Klient berie na vedomie, že v plnom rozsahu zodpovedá prevádzkovateľovi na škodu, ktorá prevádzkovateľovi vznikne
takýmto porušením zákazu vstupu do priestorov zo strany klienta.
3/ Osoby mladšie ako 8 rokov sú oprávnené vstúpiť do prevádzky lučne za účelom využitia vybraných služieb určených pre
tieto osoby a len so zákonným zástupcom, ktorý je registrovaným klientom, a to po splnení všetkých podmienok uvedených vo
VOP.
4/ Klient - starší ako 8 rokov avšak mladší ako 16 rokov, vstup do prevádzky fitness centra BALANCE GYM povolený
výlučne v sprievode zákonného zástupcu, alebo zákonným zástupcom poverenou plnoletou osobou, alebo pod dohľadom
trénera, ak nie je v Zmluve uvedené inak. Prevádzkovateľ nebude ani nemôže verifikovať a skúmať, či osoba, ktorá sprevádza
maloletého klienta - osobu staršiu ako 8 rokov avšak mladšiu ako 16 rokov, riadne poverenie od zákonného zástupcu,
pričom sprevádzajúca osoba zodpovedá za sprevádzanú maloletú osobu v celom rozsahu, a to aj vo vzťahu k
prevádzkovateľovi.
5/ Vstupom do prevádzky klient, resp. zákonný zástupca klienta, zákonný zástupca osoby definovanej v ods. 4/ alebo iná osoba
zodpovedná za klienta potvrdzuje, že zdravotný stav mu je dostatočne známy, pričom tento zdravotný stav žiadnym spôsobom
a to ani čiastočne nebráni vo využívaní služieb prevádzkovateľa. V prípade akýchkoľvek pochybností vo vzťahu k okolnostiam
brániacim využívania služieb je klient, zákonný zástupca osoby definovanej v ods. 4/ alebo iná osoba zodpovedná za klienta
povinná vstup a využívanie služieb fitness centra BALANCE GYM, okamžite ukončiť a opustiť prevádzku, alebo vykonať iné
vhodné a účelné opatrenia s poukazom na zdravotný stav klienta.
6/ Primárna služba poskytovaná prevádzkou fitness centra BALANCE GYM, je časovo neobmedzený vstup pre klienta počas
prevádzkovej doby fitness centra BALANCE GYM za účelom individuálneho cvičenia a športovania. Služba zahŕňa
oprávnenie klienta, aby použil na individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného užívania, týmito VOP
a prevádzkovým poriadkom priestory a zariadenia fitness centra BALANCE GYM, ako aj priestory šatne a sociálnych
zariadení podľa týchto VOP, prevádzkového poriadku aako aj podľa ostatných pokynov zverejnených prevádzkovateľom
v priestoroch fitness centra BALANCE GYM.
7/ V rámci primárnej služby poskytovanej prevádzkou fitness centra BALANCE GYM nie nie zahrnuté služby trénerov, ani
odborného dozoru. Súčasťou primárnej služby je oprávnenie klienta použiť akékoľvek prístroje, zariadenia, náradie a pomôcky,
avšak klient je povinný rešpektovať všetky pokyny na ich obsluhu, používanie od výrobcu, ako aj pokyny prevádzkovateľa
fitness centra BALANCE GYM, a všetky použité stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité náradie a pomôcky
dezinfikovať a odložiť na vyhradené miesto.
8/ Doba trvania jedného vstupu klienta nie je časovo obmedzená (obmedzenie môže vyplynúť len z času prevádzkovej doby
prevádzky), začína plynúť okamihom vstupu klienta do prevádzky fitness centra BALANCE GYM cez elektronický prístupový
systém prevádzkovateľa. Klient so zakúpenou mesačnou, alebo štvrťročnou, alebo polročnou, alebo ročnou permanentkou je
oprávnený do fitness centra BALANCE GYM vykonať vstup v rámci jedného dňa aj opakovane.
9/ RSP je elektronicky prepojený aj na prístupový systém, ktorým sú riadené vstupy a odchody klientov do/z priestorov fitness
centra BALANCE GYM, a ktorým riadené aj elektronicky uzamykateľné skrinky v šatniach prostredníctvom
vygenerovaného PIN kódu ku QR kódu klienta. Klient svoj QR kód použije na otvorenie dverí pri vstupe do prevádzky, na
otvorenie dverí pri odchode z prevádzky, na uzamknutie skrinky v šatni a na odomknutie skrinky v šatni použije klient
vygenerový PIN kód. Prístupový systém zaznamenáva čas vstupu, ako aj čas opustenia prevádzky fitness centra BALANCE
GYM. Pri vstupe do priestorov fitness centra BALANCE GYM je umiestnená aj kamera kamerového systému
prevádzkovateľa, ako aj informácie o podmienkach pre vstup.
10/ Klient je povinný pridelený QR kód pre prístupový systém prevádzkovateľa chrániť pred stratou, kopírovaním alebo
zneužitím. QR d klienta oprávňuje na vstup do fitness centra BALANCE GYM výlučne osobu klienta, ktorému bol QR
kód vygenerovaný a pridelený po splnení všetkých podmienok na jeho pridelenie podľa VOP. V prípade, ak QR kód klienta
použije viacero osôb na vstup, elektronické zariadenie pri vstupe do priestorov spustí zvukový výstražný signál a RSP
zaznamená takúto udalosť. V takomto prípade je prevádzkovateľ oprávnený postupovať voči registrovanému klientovi
spôsobom uvedeným v článku IV ods. 7/ týchto VOP.
11/ Vstup klienta je prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať klienta o opustenie priestorov fitness centra
BALANCE GYM v prípade, ak klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP, prevádzkového poriadku, alebo nedodržal
iné pokyny prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti klientov v priestoroch, alebo na predchádzanie
škodám, pričom v takom prípade klient nemá nárok na žiadnu kompenzáciu.
12/ Klient je povinný dodržiavať prevádzkovú dobu prevádzky fitness centra BALANCE GYM, ktorou je pondelok až nedeľa
od 05.00 hod do 23.00 hod. Otváracie hodiny počas ktorých je možné využívať služby v prevádzke sú uvedené na vstupe do
prevádzky. V prípade, ak Klient prekročí lehotu otváracích hodín a bude sa zdržiavať v prevádzke mimo otváracích hodín, je
prevádzkovateľ oprávnený účtovať poplatok za oneskorené opustenie priestorov prevádzky fitness centra BALANCE GYM v
7
zmysle platného cenníka. V prípade, ak oneskoreným opustením priestorov vznikne prevádzkovateľovi akákoľvek škoda, za
ktorej vznik zodpovedá klient nedodržaním a nerešpektovaním prevádzkovej doby, vyúčtovanie poplatku za oneskorené
opustenie priestorov nebráni tomu, aby si prevádzkovateľ voči klientovi uplatnil aj nárok na náhradu preukázanej škody.
13/ Prevádzkovateľ je oprávnený prerušiť alebo obmedziť poskytovanie služieb fitness centra BALANCE GYM na nevyhnutnú
a účelnú dobu z prevádzkových dôvodov, napr. potreba vykonania opráv a údržby, sanitárny deň, a pod., pričom v takýchto
prípadoch najmenej 24 hodín vopred oznámi klientom prostredníctvom webovej stránky prerušenie alebo obmedzenie,
prevádzky, ako aj predpokladanú dobu trvania prerušenia, alebo obmedzenia prevádzky fitness centra BALANCE GYM.
14/ Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek na potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť prevádzku fitness centra
BALANCE GYM z dôvodov, kedy je prevádzka neplánovane ohrozená alebo obmedzená okolnosťami vis maior (napr. z
dôvodu prírodnej katastrofy, zemetrasenia, povodne, vojnové konflikty, alebo iné prípady vyššej moci, ale aj obmedzenia,
prerušenia či odstávky dodávky vody, kúrenia alebo elektrickej energie), alebo vydanými legislatívnymi predpismi,
nariadeniami a opatreniami vlády, orgánov štátnej správy a samosprávy, protiepidemiologickými opatreniami, obmedzeniami,
či zákazmi (COVID-19 a pod.), alebo inými okolnosťami, ktoré nezávislé od vôle prevádzkovateľa, ktoré prevádzkovateľ
nemohol rozumne predpokladať ani ich žiadnym spôsobom odvrátiť. V takýchto prípadoch nevzniká klientovi nárok na
kompenzáciu za zakúpenú permanentku.
15/ Fitness centrum BALANCE GYM, je samoobslužným fitness centrom, na základe čoho počas prevádzkovej doby nemusí
byť v priestoroch prevádzky prítomný žiadny zamestnanec prevádzkovateľa.
Článok 6.
Bezpečnosť a zdravotný stav klienta.
1/ Klient v celom rozsahu zodpovedá za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že prevádzkovateľ nemôže, ani je oprávnený
žiadnym relevantným spôsobom zisťovať, posudzovať a vyhodnocovať vhodnosť akéhokoľvek individuálneho cvičenia klienta
s poukazom na jeho aktuálny zdravotný stav. Klient je povinný pred každým cvičením zodpovedne a objektívne zvážiť svoj
aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a celkovú džku cvičenia vo fitness centre
BALANCE GYM.
2/ Ak má klient vedomosť o svojich zdravotných obmedzeniach, alebo akékoľvek pochybnosti o svojom zdravotnom stave, je
povinný pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím všeobecným, alebo odborným lekárom, v celom rozsahu
rešpektovať jeho pokyny a odporúčania, je povinný dôsledne sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie okamžite
prerušiť alebo ukončiť, ak začne cítiť bolesti alebo zdravotné ťažkosti.
3/ Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť službu alebo ukončiť poskytovanie služby klientovi, ktorého zdravotný stav je
zjavne rizikový, resp. u ktorého by ďalšie poskytovanie služby mohlo ohroziť zdravie klienta alebo zdravie iných Klientov, a
to bez náhrady poplatku za službu, ak už službu začal poskytovať.
Článok 7.
Práva a povinnosti klientov. Obmedzenia a zákazy.
1/ Podrobná špecifikácia práv a povinností klienta, obmedzení, zákazom a podmienok správania sa klientov v prevádzke fitness
centra BALANCE GYM, je uvedená v prevádzkovom poriadku fitness centra BALANCE GYM, pričom tieto VOP obsahujú
len časť najpodstatnejších a najdôležitejších z nich, čo však nemá žiadny vplyv ani obmedzenie na podmienky uvedené v
prevádzkovom poriadku. Klient berie na vedomie a súhlasí, že v prípade rozporu medzi znením a podmienkami týchto VOP
a znením a podmienkami prevádzkového poriadku, má prednosť znenie a podmienky prevádzkového poriadku.
2/ Klient fitness centra BALANCE GYM je povinný najmä:
a/ dodržiavať čistotu a hygienu v priestoroch prevádzky, v prípade zistenia akéhokoľvek nedostatkov bezodkladne informovať
o týchto skutočnostiach prevádzkovateľa. Uvedené nedostatky môžu klienti nahlásiť aj osobne v kaviarni prevádzkovateľa
nachádzajúcej sa bezprostredne vedľa fitness centra BALANCE GYM.
b/ bezodkladne informovať prevádzkovateľa alebo zodpovednú osobu prevádzkovateľa v prípade zistenia náhleho zhoršenia
zdravotného stavu, prípadné spozorovanie zdravotných ťažkostí seba alebo aj iných klientov. V prípade akútnej potreby je
klient povinný primárne poskytnúť prvú pomoc a následne telefonicky kontaktovať záchranné zložky a zabezpečiť odborné
poskytnutie prvej pomoci a zdravotnú starostlivosti.
c/ šetrne zaobchádzať so zariadeniami prevádzky a nepoškodzovať priestory a majetok prevádzkovateľa alebo tretích osôb.
d/ používať čistú a vhodnú športovú obuv a čisté športové oblečenie.
8
e/ dodržiavať podmienky VOP a prevádzkového poriadku, resp. ďalšie pokyny prevádzkovateľa, ktoré boli klientom
sprístupnené buď na webovom sídle prevádzkovateľa, alebo na vhodnom mieste priamo v priestoroch prevádzky fitness centra
BALANCE GYM.
f/ po ukončení cvičenia uložiť použité náradie na miesto jemu určené (nepresúvať, nevynášať náradie z určených priestorov,
ani neodkladať po cvičení náradie na iné miesto).
g/ používať počas využívania služieb fitness centra BALANCE GYM v priestoroch prevádzky svoj vlastný uterák.
h/ po ukončení cvičenia očistiť stroje a pomôcky použité klientom počas cvičenia.
i/ odkladať si svoje osobné veci (napr. tašky, ruksaky) do uzamykateľnej skrinky v šatni.
j/ dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na prevádzku fitness centra BALANCE GYM.
3/ V prevádzke fitness centra BALANCE GYM je zakázané najmä:
a/ Fajčenie, vrátane používania elektronických cigariet a vapovacích zariadení.
b/ Vnášanie a používanie akýchkoľvek sklenených alebo ľahko rozbitných predmetov.
c/ Vyhotovovanie akýchkoľvek zvukových, vizuálnych, či audiovizuálnych záznamov akoukoľvek formou (napr. fotoaparáty,
kamery, mobilné telefóny, tablety a pod.) osôb, alebo skupín osôb využívajúcich služby fitness centra BALANCE GYM bez
ich predchádzajúceho súhlasu. Vyhotovovanie akýchkoľvek zvukových, vizuálnych, či audiovizuálnych záznamov na
reklamné, či komerčné účely, alebo pre médiá a tlač, je zo strany klienta možné až po predchádzajúcom písomnom súhlase od
prevádzkovateľa.
d/ Spôsobovať nadmerný hluk (akoukoľvek formou, napr. hlasnou komunikáciou, krikom, nadmerným búchaním so
zariadeniami a predmetmi v prevádzke) a svojím správaním akokoľvek obmedzovať pokoj, kľud a pohodlie ostatných klientov.
e/ Vnášanie a používanie športových a hracích potrieb.
f/ Používanie akýchkoľvek parfumov či drogistických výrobkov mimo spŕch.
g/ Akákoľvek konzumácia potravín, ovocia, zeleniny, či iného tovaru určeného na priamu konzumáciu.
i/ Uskutočňovanie akýchkoľvek zásahov do akéhokoľvek technického, elektronického, audio, video, zabezpečovacieho
vybavenia prevádzky.
j/ Obchádzať, či preskakovať turnikety na vstupe do fitness centra BALANCE GYM.
k/ Požadovať poskytnutie služieb, ktoré nie uvedené v cenníku, prípadne nezlučiteľných a odporujúcich účelu
poskytovaných služieb, VOP alebo prevádzkovému poriadku fitness centra BALANCE GYM.
l/ Vnášanie a používanie zbraní všetkých druhov.
m/ Odkladať tašky, ruksaky a iné predmety vo všetkých otvorených priestoroch fitness centra BALANCE GYM, t.j. na recepcii
a bare, gym zóne, kardio zóne a fit zóne.
n/ Využívanie fit zóny v prevádzke fitness centra BALANCE GYM mimo určených a naplánovaných skupinových cvičení,
resp. počas individuálneho prenájmu.
4/ Do fitness centra BALANCE GYM je zakázaný vstup osobám:
a/ so zdravotným stavom, ktorý je nezlučiteľný s možnosťou bezpečne prevádzkovať športovú, alebo fyzicky namáhavú
činnosť.
b/ pod vplyvom alkoholu.
c/ pod vplyvom akýchkoľvek omamných a psychotropných látok.
d/ agresívne, nebezpečne sa správajúce osoby, vulgárne a obscénne osoby, ktoré môžu ohrozovať alebo pohoršovať okolie.
e/ osoby, ktoré vykazujú zjavné znaky prenosných, infekčných chorôb, osoby s otvorenými poraneniami, prípadne kožnými
ochoreniami, alebo trpiace akoukoľvek chorobou, ak prítomnosť a zotrvanie takejto osoby v prevádzke by mohla spôsobiť
ohrozenie zdravia ostatných klientov, prípadne poškodenie majetku prevádzkovateľa.
9
f/ osoby, ktoré majú nariadenú povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé ochorenie po
návrate z rizikovej oblasti, alebo z cudziny, alebo po styku s rizikovou osobu, a to až do obdržania osvedčenia o negatívnom
výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie.
g/ osoby využívajúce služby fitness centra BALANCE GYM v znečistenom, zapáchajúcom oblečení, nevhodnej obuvi, alebo
zjavne nevhodnom oblečení, ale oblečení vzbudzujúcom verejné pohoršenie.
h/ osoby, ktorým prevádzkovateľ udelil zákaz vstupu do fitness centra BALANCE GYM.
i/ osoby so zvieratami.
k/ Osoby, ktoré nevyužívajú prevádzku fitness centra BALANCE GYM na účely, na ktoré primárne určené (najmä
komerčné, prípadne iné ako športové využitie)
l/ Osoby porušujúce povinnosti stanovené vo VOP alebo v prevádzkovom poriadku fitness centra BALANCE GYM.
5/ Osobám, ktoré porušili zákazy uvedené v ods. 3/ a 4/ tohto článku VOP, je prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do
priestorov fitness centra BALANCE GYM, resp. ich požiadať o okamžité opustenie priestorov fitness centra BALANCE GYM,
pričom prevádzkovateľ nie je povinný za uhradené služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu služieb.
6/ Protiepidemiologické opatrenia:
a/ Klient je povinný v priestoroch fitness centra BALANCE GYM striktne dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia
určené prevádzkovateľom, alebo nariadené orgánmi štátnej správy a samosprávy, orgánmi na ochranu zdravia za účelom
predchádzania nákazlivým chorobám a obmedzeniu ich šírenia, vrátane povinnosti nosenia a používania ochranných pomôcok,
rúška, respirátorov, rukavíc, dezinfekcie, dodržiavania minimálnych odstupov, dodržiavania obmedzení v počte klientov v
prevádzke a pod.
b/ Klienti zodpovedajú prevádzkovateľovi v celom rozsahu za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním takýchto opatrení a
obmedzení, fitness centra BALANCE GYM, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo
obmedzenia prevádzky fitness centra BALANCE GYM, vrátane zodpovednosti za škodu do výšky udelených finančných
sankcií (pokuty) zo strany kontrolných orgánov za porušenie platne vydaných protiepidemiologických opatrení, vrátane
nákladov dezinfekcie priestorov vrátane zodpovednosti za škodu.
c/ Klienti, ktorým bolo po návšteve fitness centra BALANCE GYM diagnostikované nákazlivé alebo prenosné ochorenie,
pričom je dôvodné predpokladať, že toto nákazlivé alebo prenosné ochorenie mali už v čase návštevy fitness centra BALANCE
GYM, sú povinní bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať prevádzkovateľa na t.č. . +421 948 129 940, alebo e-mailom:
manazer@balancegymzh.sk a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné protiepidemiologické
opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.
7/ Prevádzkovateľ je oprávnený na vedecké, študijné alebo propagačné účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie
alebo zvukové záznamy z tréningov a poskytovania služieb v priestoroch fitness centra BALANCE GYM. Prevádzkovateľ
však v takomto prípade je povinný klientov vopred upozorniť, pričom klient, ktorý s vyhotovením záznamu nesúhlasí, bude
separovaný na iné miesto tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to nebude možné zabezpečiť a Klient zároveň vznesie
požiadavku priamo na mieste, môže mu byť umožnené bezplatné poskytnutie služby v náhradnom termíne. Klienti berú na
vedomie, že prevádzkovateľ je oprávnený takéto fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v
marketingových dokumentoch alebo na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely. Klienti nemajú
právo bez súhlasu prevádzkovateľa vyhotovovať v priestoroch fitness centra BALANCE GYM žiadne audiovizuálne alebo
zvukové záznamy iných klientov ani fotografovať priestory fitness centra BALANCE GYM.
Článok 8.
Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)
1/ Zodpovednosť za vady poskytnutých služieb:
a/ Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných právnych predpisov, najmä
ustan. § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji
tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.
b/ V prípade, ak zakúpená služba vykazuje vady, je klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) služby bez zbytočného
odkladu po tom, čo zistí vody na uplatnenie reklamácie, teda v deň, v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo
bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo klienta na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny služby, teda
najmä ak služba nebola poskytnutá za cenu v súlade s aktuálne zverejneným cenníkom, alebo bola cena služby nesprávne
zaúčtovaná, je klient oprávnený uplatniť takúto vadu v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia reklamovanej služby.
10
Nároky z vád služieb (reklamáciu) môže klient uplatniť emailom na adrese manazer@balancegymzh.sk, alebo písomnou
reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu prevádzkovateľa. Na dodatočne zistené vady sa nebude prihliadať a nebudú
akceptované.
2/ Zodpovednosť za vady tovaru zakúpeného v predajnom automate:
a/ Vlastnosti tovaru a jeho cena, prípadne ďalšie informácie, týkajúce sa tovaru, v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa
sú uvedené na balení tovaru, resp. na predajnom automate.
b/ Ak zakúpený tovar vykazuje vady, je klient oprávnený uplatniť si u prevádzkovateľa zodpovednosť za vady tovaru
(reklamovať tovar). Reklamáciu musí klient uplatniť ihneď po ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po
zakúpení tovaru v predajnom automate, inak jeho nárok zaniká.
c/ Nároky z vád tovaru (reklamáciu) môže klient uplatniť emailom na adrese manazer@balancegymzh.sk, alebo písomnou
reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu prevádzkovateľa.
d/ Záruka za akosť zakúpeného tovaru je poskytnutá počas záručnej doby, v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti
alebo do doby, do ktorej má byť tovar spotrebovaný uvedenej na obale tovaru, pokiaľ sú zo strany kupujúceho dodržané
podmienky pre ich skladovanie a potravina nebola otvorená, s výnimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady.
Výnimkou sú tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti nevyžaduje právnymi predpismi, ako je káva, čaj a
ovocné šťavy u týchto výrobkov je klient oprávnený uplatniť svoje práva z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení, pokiaľ
prevádzkovateľ alebo platný právny predpis nestanoví výslovne inak.
e/ Klient má právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť tovaru len na tovar, ktorý má vady a bol preukázateľne
zakúpený v predajnom automate umiestnenom v priestoroch fitness centra BALANCE GYM. Preukázať zakúpenie tovaru v
priestoroch je povinný klient, a to predovšetkým v prípade, kedy si uplatňuje nároky z vád tovaru po uplynutí 24 hodín od jeho
zakúpenia.
3/ Písomná reklamácia klienta uplatňujúceho si nároky z vád tovaru alebo nároky z vád služby, musí obsahovať minimálne
nasledovné údaje: dátum uplatnenia reklamácie, meno a priezvisko reklamujúceho klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický
kontakt, emailovú adresu, druh reklamovaného tovaru alebo služby, dátum zakúpenia, cenu reklamovaného tovaru alebo
služby, doklad o zakúpení reklamovaného tovaru alebo služby, preukázanie, že reklamovaný tovar bol zakúpený v predajnom
automate v prevádzke prevádzkovateľa, opis dôvodov reklamácie a popís reklamovaných vady a špecifikáciu nároku zo
zodpovednosti za vady, ktorý reklamujúci požaduje, podpis reklamujúceho klienta (podpis sa nevyžaduje v prípade zaslania
reklamácie mailom). V prípade uplatnenia nároku za vady tovaru, je klient povinný vadný tovar predložiť osobne v priestoroch
fitness centra BALANCE GYM, alebo ho odoslať do sídla prevádzkovateľa, pričom reklamácia sa považuje za uplatnenú až
okamihom predloženia, resp. doručenia tovaru, čo v zázname o reklamácii poznačí prevádzkovateľ po tom, ako mu bude vadný
tovar predložený, alebo doručený. V prípade, ak reklamácia nebude obsahovať požadované informácie uvedené vyššie a tieto
informácie nebudú doplnené klient ani do 3 dní od výzvy prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení reklamácie sa
zastaví a reklamácia nebude ďalej riešená.
4/ Postup pri vybavení reklamácie:
a/ prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii, v ktorom uvedie údaje podľa ods. 3/ tohto
článku VOP a pripojí potvrdenie o doručení reklamácie prevádzkovateľovi.
b/ prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii bez zbytočného odkladu, najneskôr do 8 pracovných dní od jej
uplatnenia. V odôvodnených prípadoch, najmä ak na rozhodnutiu o reklamácii bude nevyhnutné vykonať technické
zhodnotenie stavu výrobku alebo preverenie okolností poskytnutia služby, rozhodne prevádzkovateľ najneskôr do 30 dní odo
dňa riadneho uplatnenia reklamácie.
c/ V prípade poskytnutia služby s vadami je klient oprávnený požadovať:
c1/ odstránenie vád poskytnutím náhradnej služby, poskytnutie chýbajúcej služby, alebo
c2/ odstránenie vád opravou služby, ak sú vady opraviteľné, alebo
c3/ primeranú zľavu z ceny služby, alebo
c4/ odstúpiť od zmluvy, ak služba nebola vôbec poskytnutá.
d/ V prípade zakúpenia tovaru s vadami je klient oprávnený požadovať:
c1/ odstránenie vady poskytnutím nového tovaru, poskytnutie chýbajúceho tovaru, alebo
c2/ primeranú zľavu z ceny tovaru, alebo
c3/ odstúpiť od kúpnej zmluvy.
e/ revádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie v lehote podľa ods. 4/ písm.
b/ tohto článku VOP. Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť
11
vyžadovanú prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie reklamácie zašle prevádzkovateľ klientovi formou e-mailu alebo
prostredníctvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe odstránenia vád reklamovanej služby.
f/ Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými ustanoveniami OZ a Zákona o ochrane
spotrebiteľov.
.
Článok9.
Zodpovednosť za škodu.
1/ Prevádzkovateľ zodpovedá za splnenie svojich zmluvných povinností s odbornou starostlivosťou.
2/ Klient nemá právo na náhradu škody spôsobenú vlastným úmyselným alebo nedbanlivostným konaním alebo
úmyselným/nedbanlivým konaním tretích osôb, ktosa s jeho vedomím zdržiavajú v prevádzke fitness centra BALANCE
GYM.
3/ Klient zodpovedá v plnom rozsahu za (i) škodu spôsobenú na majetku prevádzkovateľa a to aj v prípade, ak bude spôsobená
z nedbanlivosti, neodborným zaobchádzaním ako aj za (ii) škodu na majetku a/alebo zdraví tretích osôb, nachádzajúcich sa vo
fitness centre BALANCE GYM a to aj v prípade, ak bude spôsobená z nedbanlivosti, neodborným zaobchádzaním. Klient sa
zaväzuje takto vzniknutú škodu nahradiť poškodenému v celom rozsahu. Klient je povinný zaobchádzať so
zariadením/majetkom prevádzkovateľa vo fitness centre BALANCE GYM šetrne. Prevádzkovateľ nepreberá zodpovednosť za
poškodenia zdravia alebo vecí, ktoré vznikli zaobchádzaním zo strany klienta v rozpore so zmluvou, VOP a prevádzkovým
poriadkom.
4/ Zodpovednosť prevádzkovateľa za škodu na veciach vnesených alebo odložených v prevádzke počas využívania služieb je
upravená v prevádzkovom poriadku.
5/ Zodpovednosť klienta za škodu spôsobenú prevádzkovateľovi a/alebo tretím osobám počas využívania služieb je upravená
v prevádzkovom poriadku.
6/ Prevádzkovateľ nezodpovedá za spôsob využívania služieb zo strany klienta, nie je povinný poskytnúť mu poradenstvo,
inštruktáž bezprostredne súvisiacu s aktivitami klienta vo fitness centre BALANCE GYM.
7/ Prevádzkovateľ nepreberá žiadnu zodpovednosť za obsah, bezchybnosť, správnosť a funkčnosť internetových stránok tretích
osôb, na ktoré sú na Web stránke uvedené odkazy (links).
Článok 10.
Osobitné ustanovenia pre zmluvy uzatvorené na diaľku.
1/ Ak došlo k uzavretiu zmluvy medzi prevádzkovateľom a klientom ako spotrebiteľom výlučne prostredníctvom jedného alebo
viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti prevádzkovateľa a klienta ako spotrebiteľa,
najmä využitím webového sídla prevádzkovateľa sa za to, že došlo k uzatvoreniu zmluvy v zmysle zákona o predaji na
diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Prevádzkovateľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2/ Ak sa má na základe zmluvy začať poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, alebo ak klient ako
spotrebiteľ o poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy požiada, prevádzkovateľ týmto:
a) poučuje klienta ako spotrebiteľa o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na
odstúpenie od zmluvy stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy, a
b) klient ako spotrebiteľ výslovne súhlasí so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a
vyhlasuje, že bol riadne poučený podľa písmena a).
3/ Klient ako spotrebiteľ berie na vedomie, že stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby a vzniká mu
povinnosť uhradiť cenu za skutočné poskytnuté plnenie, a to:
a) ak klient ako spotrebiteľ uzavrie zmluvu, v ktorej požiadal o poskytovanie služieb v 14-dňovej lehote na odstúpenie od
zmluvy začínajúcej sa uzavretím zmluvy,
b) ak sa poskytovanie služby začalo s výslovným súhlasom klienta ako spotrebiteľa a klient ako spotrebitvyhlásil, že bol
riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby.
4/ Klient ako spotrebiteľ je oprávnený, s výnimkou ustanovení ods. 2/ a 3/, bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej
na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov prevádzkovateľa a to v lehote 14 (slovom: štrnástich)
12
dní od uzavretia zmluvy má právo uplatniť odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom
nosiči. Klient ako spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy a zaslať ho poštou alebo emailom na e-mailovú
adresu prevádzkovateľa manazer@balancegymzh.sk .
Článok 11.
Osobné údaje a ich ochrana
Poskytovateľ
spracúva osobné údaje klienta, v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a v
súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (E) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní
osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len GDPR“). etky
informácie sú uvedené v samostatnom dokumente - podmienky ochrany osobných údajov a zásady používania cookies,
zverejnenom na webovom sídle prevádzkovateľa.
Článok 12.
Orgány dohľadu.
1/ Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb fitness centra vykonáva Regionálny
úrad verejného zdravotníctva v Žiari nad Hronom.
2/ Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany prevádzkovateľa vo veciach ochrany spotrebiteľa vykonáva Slovenská
obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
3/ Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa vykonáva rad na ochranu osobných
údajov (www.dataprotection.gov.sk/uoou/)
Článok 13.
Vyššia moc.
1/ Za existenciu vyššej moci sa považuje skutočnosť, ak je splnenie práv a povinností niektorej strany úplne alebo čiastočne
znemožnené alebo skomplikované akoukoľvek mocou, na ktorú nemajú zmluvné strany žiadny vplyv a je nezávislá od vôle
zmluvných strán, ako aj v prípade vzniku takých situácií, ktoré zapríčiňujú nemožnosť ukončenia plnenia niektorou stranou
konkrétnych záväzkov, a to bez ohľadu na to, či bolo možné predvídať takéto javy, alebo skutočnosti v období uzavretia
zmluvy.
2/ V prípade vyššej moci záväzky oboch strán sa dočasne pozastavujú do ukončenia pôsobenia okolností vyššej moci. Ak
trvanie vyššej moci je viac ako 90 pracovných dní odo a obdŕžania oznámenia podľa bodu 8.4. tohto článku, môže
ktorákoľvek strana okamžite odstúpiť od zmluvy, pričom v tomto prípade ani jedna strana nemá nárok na náhradu akejkoľvek
škody alebo ušlého zisku.
3/ Za dôvody vyššej moci sa považujú najmä: prípady záplav, zemetrasenia, ako aj iné prírodné katastrofy, výbuchy, požiare,
vojny alebo vojenské operácie, medzinárodné konflikty, občianske nepokoje, vzbury, karantény, embargá, mobilizácie, štrajky,
generálne štrajky, blokády, zákazy exportu alebo importu, obchodné, menové, politické, prípadne iné opatrenia orgánov
verejnej moci, alebo akékoľvek iné skutočností, na ktoré zmluvné strany nemajú žiadny vplyv a nezávislé od vôle zmluvných
strán. Za dôvody vyššej moci sa považujú aj skutočnosti uvedené v tomto bode, ako aj skutočnosti uvedené v bode 8.1. pokiaľ
sa týkajú dodávateľa, resp. dodávateľov poskytovateľa.
4/ Strana, u ktorej sa vyskytla úplná alebo čiastočná nemožnosť plnenia záväzkov z titulu vyššej moci je povinná o vzniku
a ukončení týchto prekážok písomne informovať druhú stranu v lehote do 3 pracovných dní od vzniku, resp. zániku takejto
skutočnosti, a v rovnakej lehote predložiť druhej strane o výskyte tejto skutočnosti potvrdenie príslušnej obchodnej komory,
alebo iného kompetentného orgánu.
Článok 14.
Spoločné a záverečné ustanovenia.
1/ Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jednostrannú zmenu týchto VOP, cenníka, prevádzkového poriadku a ostatných
dokumentov zverejnených na webovom sídle, a to kedykoľvek v priebehu trvania zmluvy alebo používania služieb. Povinnosť
písomného oznámenia zmeny VOP, cenníka, prevádzkového poriadku a ostatných dokumentov zverejnených na webovom
sídle, je splnená zo strany poskytovateľa umiestnením na webovej stránke poskytovateľa.
2/ Ak dôjde k jednostrannej zmene ustanovení VOP, cenníka, prevádzkového poriadku a ostatných dokumentov zverejnených
na webovom sídle, má Klient právo na písomné vypovedanie zmluvy v lehote 14 dní od okamihu oznámenia tejto zmeny; ak
13
nedôjde k vypovedaniu zmluvy, považuje sa toto konanie klienta za súhlas s novým znením VOP, cenníka, prevádzkového
poriadku a ostatných dokumentov zverejnených na webovom sídle. Za súhlas klienta s novým znením VOP, cenníka,
prevádzkového poriadku a ostatných dokumentov zverejnených na webovom sídle sa považuje aj zakúpenie permanentky,
alebo uhradenie kreditu klientom pred uplynutím lehoty na vypovedanie zmluvy. Práva a povinnosti Klientov ako
spotrebiteľov, vyplývajúce zo zmluvy uzavretej na diaľku, týmto nie sú dotknuté.
3/ Prevádzkovateľ a klient vždy viazaní aktuálne platnými ustanoveniami VOP, cenníka, prevádzkového poriadku
a ostatných dokumentov zverejnených na webovom sídle prevádzkovateľa.
4/ Právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a klientom zo zmluvy uzatvorenej na diaľku (napríklad prostredníctvom Web
stránky prevádzkovateľa) sa riadia ustanoveniami zmluvy, ako i týmito VOP a príslušnými ustanoveniami právnych predpisov
SR, najmä ustanoveniami Zákona o predaji na diaľku a Občianskeho zákonníka.
5/ Podnety klientov prijíma prevádzkovateľ na adrese uvedenej pri identifikácii prevádzkovateľa týchto VOP a na e-mailovej
adrese manazer@balancegymzh.sk.
6/ Ak nie je vo VOP uvedené inak, prevádzkovateľ a klient sa dohodli, že vzájomná komunikácia a doručovanie písomností
môže prebiehať prostredníctvom písomností zasielaných:
a/ poštou – na adresu sídla zapísaného v príslušnom obchodnom registri alebo inom registri, alebo na adresu trvalého pobytu,
b/ elektronickou poštou (e mail) na adresu uvedenú prevádzkovateľom a klientom.
7/ Písomnosť/oznámenie sa považuje za riadne doručené (i) pri zasielaní písomnosti/oznámenia emailom okamihom
vygenerovania potvrdenia prístrojom, prostredníctvom ktorého sa písomnosť/oznámenie zasiela, (ii) pri zasielaní poštou
siedmeho dňa odo dňa odoslania formou doporučenej zásielky s doručenkou, (iii) osobne dňom prevzatia alebo odmietnutia
prevzatia adresátom. Akúkoľvek zmenu adries pre doručovanie písomností je tak prevádzkovateľ ako aj klient povinný
bezodkladne oznámiť.
8/ Ak sa niektoré ustanovenie VOP stane vo vymedzenom rozsahu neplatné, neúčinné, resp. nevykonateľné, ostatné
ustanovenia, týmto nedotknuté, zostávajú v platnosti v plnom rozsahu. Prevádzkovateľ v takomto prípade nahradí takéto
ustanovenie platným, účinným a vykonateľným ustanovením, ktoré sa bude čo najmenej odlišovať od princípov dohodnutých
v týchto VOP pri zachovaní ekonomického a právneho účelu a zmyslu nahrádzaného ustanovenia.
9/ Všetky spory, ktoré vzniknú medzi prevádzkovateľom a klientom zo zmluvy a/alebo VOP, alebo súvisiacich so zmluvou
a/alebo VOP, vrátane sporov o platnosť, výklad, zánik zmluvy a/alebo VOP, budú strany riešiť primárne dohodou. V prípade,
že nedôjde k dohode, vec bude predložená na rozhodnutie príslušnému súdu SR.
10/ Prípadné spory medzi prevádzkovateľom a klientom ako spotrebiteľom, je možné riešiť formou alternatívneho riešenia
spotrebiteľských sporov v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov. Pred zamýšľaným iniciovaním alternatívneho riešenia sporu sa odporúča kontaktovať za účelom
riešenia vzniknutej situácie dohodou prvotne prevádzkovateľa, mailom na adrese uvedenej na web stránke. Zoznam subjektov
alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky.
11/ Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 06.04.2024 a platia do vydania nových VOP.
14
Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku
ODSTPENIE OD ZMLUVY
v zmysle § 7 a nasl. kona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb
na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a
o zmene a doplnení niektorých zákonov
Klient:
Meno a priezvisko
Dátum narodenia
Adresa trvaného pobytu
Mesto
PSČ
Telefón
E mail
Predávajúci:
BODY SERVICE, s.r.o., so sídlom Stará Vajnorská 21, 831 04 Bratislava – mestská časť Nové Mesto
prevádzka fitness: M Chrásteka 508, 965 01 Žiar nad Hronom
IČO: 55 502 296
DIČ: 2121963085
IČ DPH: SK2121963085
E mail: manazer@balancegymzh.sk
Týmto spoločnosti BODY SERVICE, s.r.o. oznamujem, že odstupujem od zmluvy o poskytnutí služieb fitness centra
BALANCE GYM uzavretej na diaľku a špecifikovanej nižšie, ktorú som si objednal/a prostredníctvom Vašej internetovej
stránky www.balancegymzh.sk a súčasne žiadam o vrátenie platieb v súvislosti s uzavretou zmluvou.
a/ Dátum registrácie:
b/ Dátum objednania a úhrady:
c/ Špecifikácia služby:
d/ Číslo faktúry, alebo daňového dokladu:
e/ Požadovaná hodnota kreditu k vráteniu:
d/ Číslo účtu v banke v Slovenskej republike na účely vrátenia Kreditu:
Podpis (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) .............................................
Dátum ..............